31 marca 2013

Spóźnione życzenia świąteczne.

Witajcie Kochani!

Wraz z cybulą chcieliśmy życzyć Wam Wesołych Świąt Wielkanocnych, abyście mieli mokrego dyngusa i nie przesadzili zbytnio z jedzeniem :D

To ostatnie to był oczywiście żart :)


Oczywiście przepraszamy Was, że dopiero w dzisiaj składamy Wam życzenia, pierwsza myśl była, żeby złożyć je wczoraj w osobnej notce, ale nie zz bardzo miałem czas, a cybula poinformowała mnie, że przedłuża sobie urlop o kilka dni.

Jak twierdzi wróci zaraz po przerwie świątecznej i odpowie na wszystkie pytania (zadane w mailach włącznie).



A tutaj taki mały prezencik od autorów bloga. :)


A wiec Do zobaczenia i (ponownie) Wesołych i Spokojnych Świąt Wielkanocnych!

PS: W komentarzach możecie podzielić się tym, co dostaliście od Zajączka :P


27 marca 2013

Cybula toczy wojnę?!

Hello Pandas!

Już trochę przyzwyczaiłem się do tego powitania...
Mówiłem Wam, jak ja kocham angielski?!

Lepiej zostawmy ten temat...

Otóż w dzisiejszej notce mam dla Was jedną ważną sprawę do omówienia.

A więc - chyba nie muszę mówić o tym, że cybula jest jedną z wielu pand krytykujących poczynania Gienuka? Mam nadzieję, że nie muszę! :D

Otóż na naszym blogu będzie trwać dyskusja na ten temat.

Jak wiecie, Gieniuk stracił konto. I za wszelką cenę chce je odzyskać, organizując strajki, wysyłając e-maile, zbierając podpisy do petycji w tej sprawie...
Ale czy w pewnym momencie nie posunął się za daleko?

Panfu to miejsce przeznaczone dla dzieci, a więc cząstkę swego "dzieciństwa" powinny one spędzać grając w gry, chociażby takie jak Panfu.pl

Ale nie... 

Cybula kilka dni temu zdenerwowana (żeby nie powiedzieć gorzej) napisała mi parę słów o Gieniuku. Specjalnie je opublikuję, byście wiedzieli, jak cybula postrzega całą tą sytuację...

Ten Gienuk mnie już normalnie wkurza! Powie jedno słowo i już wszyscy są za nim. Ja rozumiem, że wyrobił sobie taką reputację, że jest znany, nawet sławny bym rzekła, ale to nie powód, by buntować innych przeciwko Panfu! Przecież on zamiast być wzorem do naśladowania, sam zachowuje się jak małe dziecko. Nie wiem, może on nie dorósł? Weź mi Skaner odpowiedz... On zachowuje się tak jak np. jakiś wielki idol nastolatek - powie jedno słowo a te już szaleją, bo on coś powiedział i one to zrobią nie myśląc. Chyba mnie rozumiesz. Stojąc z boku i praktycznie nie uczestnicząc w odzyskaniu jego konta tak to właśnie wygląda. Cieszę się, że nie tylko ja tak myślę i jest wiele wiele pand zgadzających się z moim zdaniem (chociaż wiesz dobrze, że oni najzwyczajniej w świecie boją się wyrazić swoje zdanie) bo przecież Pan Gienuk coś powie i zaraz całe Panfu przeciwko Tobie zbuntuje. Ja już nie wiem, jak mam z tym człowiekiem rozmawiać. Jak mu uświadomić, że robi źle?

To jest jeden z maili cybuli w tej sprawie. Ja z cybulą rozmawiamy o tym już kilka tygodni, ale tutaj jest zawarte najwięcej. 

A teraz mam dla Was Drodzy Czytelnicy małe zadanie: postarajcie się odpowiedzieć w komentarzach na ostatnie pytanie cybuli: "Jak mu uświadomić, że robi źle"?

Podzielcie się opiniami w komentarzach. Autora najlepszego pomysłu postaramy się nagrodzić.


Skaner 

 



21 marca 2013

2 dzień poszukiwania jajek, zmiana nazwy bloga.

Hi Pandas!

Od jakiegoś czasu postanowiłam, że właśnie tak będę się z Wami witać :)

Niech Skaner wymyśli jakieś inne powitanie... :P

Dzisiaj mam dla Was Kochani kolejną odpowiedź do rozwiązania zagadki z poszukiwaniem jajek:

 A więc gdzie? Oczywiście, że przy wodospadzie! 

Dzisiaj tak troszkę krótko, bo nie ma nic ciekawego na Panfu poza pisankami. Oczywiście czat jest nadal zamknięty...

Zanim skończę notkę - zmieniła się nazwa bloga. Oczywiście to tylko nazwa i Skaner wraz ze mną nadal pisze bloga. :)

I pamiętajcie! Od teraz to panfuinformation.blogspot.com!

PS: Macie jakiegoś bloga? Napiszcie mi w komentarzu pod postem jego link, a go polecę. :) 




20 marca 2013

Na Panfu już Wielkanoc!

Hi Pandas!

Na Panfu rozpoczynamy Wielkanoc! A co to oznacza?

Czas zbierać jajka!

Aby ułatwić Wam poszukiwania, opiszę to wszystko na blogu.

Aby zacząć całą zabawę, udajemy się do dżungli. Tam czeka na nas Bunny Benny...



Ja przytulna? :)

Następnie kolejne zdania...








A więc mamy naszą pisankę! Znajduje się ona w mieście...
 

Do zobaczyska!


19 marca 2013

Już 5000 wyświetleń!

Hi Pandas!

Dzisiejsza notka jest wspólna - wreszcie się doczekaliście. :)

Dziękujemy też za liczne komentarze pod jedną z notek.

Na Wasz pytanie już odpowiedziałam, ale niektóre kierowane były do Skanera.

Ja również odpiszę w najbliższym czasie :)

A dzisiaj mamy WIELKIEEEEE ŚWIĘTOOOOO!!!!!

NASZ BLOG MA JUŻ 5000 WYŚWIETLEŃ!!!

W zasadzie to ponad 5000 wyświetleń :P

Ja nadal nie mogę w to uwierzyć! Cybula zresztą też.
Ale jak wyście to zrobili?

Odwiedzali bloga - proste! :)

I odwiedzajcie go dalej, bo mamy dla Was wiele nowości!!!

W tym miesiący zrealizujemy m.in:
- pandę miesiąca
- pandę blogową
- quizy o Panfu i nie tylko
- nowy wygląd bloga (tło, nagłówek i zmiana nazwy bloga)

Aż tyle? Cybula nie przesadzamy?

Mój drogi Skanerze - jak napisała jedna z naszych czytelniczek Anna_Julia - blog nasz się rozwija to widać. Ale żeby bardziej zauważano jego rozkwit, potrzebne są gigantyczne zmiany!    

Mamy też kolejną niespodziankę, a mianowicie mamy 3 współtwórcę bloga!

Skaner, czy ja o czymś NIE WIEM?!

Spokojnie cybula! To nasza taka mała niespodzianka. O wszystkim poinformujemy Was Kochani w następnej notce, a tobie wytłumaczę to w mailu...

A żeby Was już nie zanudzać... 

Dobranoc!

Skaner i cybula   
   

 

18 marca 2013

Panfu nie do końca opustoszało...

Poniedziałkowy wieczór... odrobiliście już lekcje? A może otrzymaliście jakieś oceny? Pochwalcie się! :)

Tym razem ja witam Was po dłuższej nieobecności.

Dzisiaj nie mam zbyt ciekawych informacji - na Panfu nadal zamknięty jest czat. Jeżeli jednak wchodzicie na Panfu - niemieckie lub angielskie - powiadomcie nas o tym w komentarzach. Może reszta czytelników też się zjawi?

Chociaż jak to Gieniuk opisał na swoim blogu... panfu opustoszało - tak opustoszało, ale tylko do pewnego stopnia. Nadal możemy spotkać sporą grupę pand kręcących się po polskim serwerze Bollyland rozmawiając ze sobą za pomocą "Pogaduszek". Co ciekawsze, pandy te trzymają się zwykle w grupie, a więc brak czatu nie przeszkadza im w przyjacielskich spotkaniach.


Zmieniając temat - nasz blog już niedługo osiągnie 5000 wyświetleń!
A co to oznacza?
Że tutaj jesteście!

I Wam serdecznie za to Dziękujemy :)

W imieniu cybuli i swoim przekazujemy Wam te oto najszczersze gratulacje, że już prawie drugi rok jesteście z nami. 

Chociaż notki pojawiły się od niedawna (bo reszta została usunięta z różnych powodów), to ten blog istnieje dokładnie od października 2011 roku!

Wcześniej zawierał informacje nie tylko o Panfu - był zbieraniną przeróżnych wiadomości również z MovieStarPlanet i Wonderlife!

Ale w najwięcej informacji było właśnie z Panfu! Bo tam dzieło się najwięcej!


A na dzisiaj to wszystko,
Dobranoc!


16 marca 2013

Kilka wiadomości na temat czatu.

Witam po kilkudniowej nieobecności!

Na wstępie od razu się wytłumaczę - miałam gorączkę i dosłownie cały dzień leżałam pod kocem i spałam.

Dzisiaj jest już lepiej, ale skończyło się na antybiotyku...


Dzisiaj jak już zapewne wiecie - zamknięto czat. Jednak będąc na Panfu już wczoraj, słyszałam różne wersje pand na jego temat. A wymienię je niżej...

1. Jedna z pand powiedziała, że wiadomość od moderatorów w sprawie czatu jest napisana gdzieś u góry na blogu Panfu. Oczywiście - wiele pand się na to nabrało, a ja dla pewności też to sprawdziłam. Panda oczywiście kłamała - moderatorzy, ogółem Centrala Panfu nie podała żadnej wiadomości na temat czatu, nie licząc tych okienek ukazujących się po każdym zalogowaniu do gry z informacją, że czat zostanie zamknięty.
2. Kolejna z pand twierdziła, że czat zamkną o godzinie 20 - a więc normalnie. Postanowiłam to sprawdzić i...

Czat został zamknięty już od godziny 8, a nie o 20. : ))

3. Ostatnia już wiadomość mówi o tym, że czat ma zostać zamknięty na okres 8 dni. Czy jest to prawdą? Jak na razie nie możemy tego potwierdzić. Być może tym razem, to nie będzie plotka?


Zmieniając temat - wczoraj odbył się ostatni strajk Gieniuka. Na naszej pandzie blogowej pojawiłam się na tym strajku, ale nie strajkowałam za bardzo - znacie moje zdanie. Napisałam jakieś 2 teksty i na tym się skończyło. Strajk odbył się o 17, ale ze względu na to, że była grupa pand, która nie za specjalnie chciała strajkować, Gieniuk postanowił przesunąć strajk na godz. 19. Czy on doszedł do skutku? Nie wiem. Nie byłam. 


Pozdrawiam Was serdecznie i pamiętajcie! Bez czatu tez można grać! ":)

11 marca 2013

E-mail od Centrali Panfu ws. czatu!



Witajcie Kochani! :)

Tak jak Skaner Wam to oznajmił we wczorajszej notce, napisałam e-mail do Centrali Panfu z zapytaniem, na ile zamykają czat.

W odpowiedzi dość nieoczekiwanie dostałam... powód zamknięcia!

A oto cała nasza "rozmowa mailowa".

Na początek mój e-mail:


 Teraz zdjęcie e-maila od nich (na dowód, że jego treści nie zmyśliłam):
Jeżeli jest za mały, kliknij aby powiększyć.
A teraz macie treść maila w całej okazałości:

 Niestety z powodu wielu problemów dotyczących łamania regulaminu, 
oraz błędnie wprowadzonych blokad na czacie 
byliśmy zmuszeni zlikwidować opcję czatu na panfu. Rozumiemy że obniża to atrakcyjność gry, 
prosimy jednak pamiętać że nadal mają Państwo 
możliwość wysyłania gotowych wiadomości tekstowych.

Tekst ten był napisany w jednym ciągu, dlatego też musiałam go tak właśnie zapisać.
 A co możemy z tego wywnioskować? Że czat na Panfu może być zamknięty na zawsze... :(
Co o tym sądzicie? Swoje opinie wyraźcie w komentarzach! :)





10 marca 2013

Czat zamknięty za 6 dni, koniec oferty na Dożywotnie Członkostwo.

Witajcie w śnieżną niedzielę!

Na wstępie przypomnę, że zostało już tylko 6 dni do zamknięcia czatu.


Ale mamy dla Was także drobną niespodziankę. Jeżeli ona w ogóle się uda...
Nasza genialna cybula napisała wczoraj do Centrali Panfu mail, w którym zapytała na ile zamykają czat. Jak na razie odpowiedź nie doszła (a mają czas dwóch dni). Cybula jednak obiecała, że jak odpiszą cokolwiek w tej sprawie, mail opublikuje na blogu. Miejmy nadzieję, że Centrala jej odpisze, bo ten mail mogli równie dobrze potraktować, jako nieważna sprawa.


Kolejna rzecz w dzisiejszej notce - czat będzie nadzorowany przez cybulę.

A na zakończenie dzisiejszej mojej notki - jeżeli macie zamiar grać wraz ze Złotym Pakietem na zawsze - spieszcie się! Do końca tak fantastycznej oferty pozostało już tylko niespełna 13 godzin!



Do jutra!

9 marca 2013

Kolejna notka organizacyjna

Witajcie Kochani Czytelnicy! : ))

Mam nadzieję, że sobotni poranek mija Wam dobrze.

A ja "przychodzę" do Was z kolejną dobrą nowiną...

Wraz ze Skanerem postanowiliśmy stworzyć nową funkcję na blogu!
A mianowicie, mówić ona będzie o tym, czy na Panfu działa Level Booster lub Maszyna z Niespodziankami!
Nie będziecie musieli szukać tych informacji w notkach, ale znajdziecie je po prawej stronie bloga!

Chociaż na notka jest taka organizacyjna, to mam dla Was i dobrze wieści.

Od dzisiaj postaramy się dodać instrukcje do wszystkich przygód na Panfu!
Jednak ze względu na to, że ja przeszłam wszystkie przygody ( i tylko niektóre przejdę ponownie), Skaner opisze resztę przygód.


Do napisania!

PS: Wspólnej notki możecie się spodziewać już niebawem! : ))

8 marca 2013

Dzień Kobiet!

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!

Moje Panie - te kwiaty są ode mnie, dla wszystkich kobiet!
Łącznie z Tą najważniejszą i najukochańszą na świecie! ♥


A teraz parę słów. Blog ten będę prowadził wraz z cybulą (no chyba, że coś się zmieni...).

Postaram się być bardzo aktywny i przekazywać Wam równie wiele informacji, jak cybula. Od czasu do czasu pojawią się także ankiety, do których będziemy serdecznie Was zachęcać. Abyśmy lepiej się poznali, wstawimy też zdjęcia naszych Kart Gracza, byście wiedzieli o nas więcej. Nie zabraknie także wspólnych notek.

A teraz sprawa najważniejsza: ja (Skaner) piszę na blogu tylko i wyłącznie kolorem niebieskim, zaś cybula czerwonym. Tak, dokładnie! Zupełnie jak Ella i Max! Chociaż uwierzcie, że te kolory będą widoczne na naszym blogu chyba najbardziej.

To by było na tyle...

Miłego popołudnia!