11 listopada 2013

Dziękuję za 14 lvl!

Kochani! Wyprzedziliśmy cybulę!


Chciałam wszystkim z całego ♥ podziękować, za pomoc przy wczorajszym boosterze i przy dzisiejszym. W ciągu tych 2 godzin (120 minut boostera) wbiliśmy blisko 200 tys. fame!

Nie spodziewałam się, że z dnia na dzień liczba pomagających przy boosterze wzrośnie i przekroczy liczbę 20 osób!

Jesteście naprawdę Kochani! ♥



Teraz czas na 15 lvl. Czy uda nam się go wbić do 1 grudnia? Do przyszłej niedzieli mam jeszcze VIP'a, dzięki któremu zarabiam więcej fame. Czy go wykorzystamy? Przekonamy się!

Raz jeszcze dziękuję wszystkim pomagającym i pamiętajcie - jeżeli chcecie bym pomogła Wam w lvl, czy coś to napiszcie na chat. :)

A na koniec: to, co wprawiło mnie w lekki szok, czyli moje Fame magazine po dzisiejszym boosterze :)


7 listopada 2013

Unikaty

Tak tak tak... całe MovieStarPlanet trąbi o unikatach, które dzisiaj się pojawiły i.. (uwaga dla tych, którzy nie przeczytali posta od moderatorów na forum): znikną w przyszły czwartek.

Opłacało się trzymać kasę :D

Przejdźmy do rzeczy: zamiast marudzić, że nerdsy nie wróciły, powinniśmy podziękować moderatorom za wysłuchanie nas. Chociaż my, to tylko gracze, rzadko zdarza się, by modzi zgadzali się na takie "błahostki".

Lista unikatów poniżej. Można wszystkie te unikaty zakupić do czwartku u mnie. Obiecuję, że ich nie oddam :)

PS: Wśród unikatów znajdują się m.in niedawno jeszcze wychwytywane baletki z kokardą :)


4 listopada 2013

MovieStar Talent!

MOVIESTAR TALENT

 

Świetnie piszesz lub świetnie rysujesz? Konkurs MOVIESTAR TALENT jest dla Ciebie!

Jest to konkurs, w którym możesz pokazać innym, jaki jesteś kreatywny!

Konkurs dzieli się na 2 kategorie:
- rysunek
- piosenkę

PAMIĘTAJ, ŻE MOŻESZ WYBRAĆ TYLKO 1 CZĘŚĆ, W KTÓREJ WEŹMIESZ UDZIAŁ!!!

CZĘŚĆ "RYSUNEK": Twoim zadaniem jest narysowanie rysunku o tematyce MovieStarPlanet, czyli: w swojej pracy możesz namalować swoja MovieStar, Ciebie w grze MovieStarPlanet itp.
CZĘŚĆ "PIOSENKA": Twoim zadaniem jest napisanie piosenki, składającej się z 2 zwrotek i refrenu (minimum).

Wiem, jak bardzo jesteście ciekawi nagród. Już Wam je "odkrywam"! :)

KATEGORIA RYSUNEK:

I miejsce: 15 prezentów z listy życzeń + autograf (130 fame) + grafy z 5 kont oraz notka o Twojej MovieStar na blogu + umieszczenie w filmie Silver Shine (jeżeli jesteś w jej znaj).
II miejsce: 10 prezentów z listy życzeń + autograf (130 fame) + grafy z 3 kont oraz notka o Twojej MovieStar na blogu.
III miejsce: 7 prezentów z listy + autograf (130 fame) + autograf z 1 konta oraz notka o Twojej MovieStar na blogu.
Pozostałe miejsca: prezent z listy do 400 sc + graf z konta Silkara

KATEGORIA PIOSENKA:

I miejsce: 12 prezentów z listy życzeń + autograf (130 fame) + grafy z 3 kont oraz notka o Twojej MovieStar na blogu + umieszczenie w filmie Silver Shine (jeżeli jesteś w znaj).
II miejsce: 8 prezentów z listy życzeń + autograf (130 fame) + grafy z 2 kont oraz notka o Twojej MovieStar na blogu.
III miejsce: 5 prezentów z listy życzeń + autograf (130 fame) + graf z 1 konta oraz notka o Twojej MovieStar na blogu.
Pozostałe miejsca: prezent z listy do 400 sc + graf z konta 10 sek 12 sek 14 sek

Swoje prace możecie przesłać tylko i wyłącznie na e-mail: SilverShine-konkursy@wp.pl
Jeżeli jednak nie macie takiej możliwości, możecie przesłać TYLKO PIOSENKĘ pisząc ją na priv na konto Silkara.

Prace zbieram do końca listopada.

Wszelkie pytania kierujcie do Silver Shine





2 listopada 2013

DZIĘKUJĘ!

Chciałam podziękować z całego serca tym, którzy pomogli mi dzisiaj przy boosterze, wbili mi ponad 30 tys. fame i... 13 lvl! Również dziękuję tym, którzy już wcześniej pomagali mi grafami i oglądaniem filmów. Bez Was nie spełniłabym swojego marzenia - nie, nie o 13 lvl, a o pobiciu rekordu! TAK! Na cybuli lvl 13 wbijałam w rok, na Silver Shine - o jeden miesiąc krócej! Jeszcze jakby mieć ten 14 lvl do 1 grudnia, to już całkiem by moje marzenie się spełniło...


Obiecałam, że za naj pomoc przy boosterze dam nawet całą listę. Dajcie mi jeszcze trochę czasu, bym mogła ustalić, kto i jak mi bardzo pomógł :) Wtedy powysyłam prezenty z kont cybula5 i cybula6. :)

Buziaki!

26 października 2013

krótko i na temat.

Cześć , ostatnio msp troche mi sie nudzi
tak samo przebywanie przed lap tak jak kiedys;c
notki będę dodawała rzadko , bardziej interesuję się
grafiką..mam nawet bloga.
Najchętniej oddałabym konto, ale komus komu
ufam np przyjaciółce z rl ..ale sami wiecie jak to jest
xd założyłam to konto emm w grudniu minie 2 lata..
więc <3333

22 października 2013

co sie dzieje?!

Cześć wam.
Jak narazie msp jest coraz dziwniejsze .
powód?
Jedna dziewczyna przeklinała na chat hmm..zgłosiłam ją
jeden dzień po ;
Ostatnio..przychodzi mi więcej
takich,czy innych ostrzeżeń ..właśnie dlatego
boję sie że to znów sie powtórzy zablokują mnie na zawsze.
ale lipa..jestem se w centrum pytam sie 
Nikodema czy pogada bo mi sie nudzi a oni;


19 października 2013

jak stworzyć swoją moviestar?

hej,w dzisiejszej notce
napiszę o tym jak stworzyć własną moviestar..
+dodam look's dla nievip
Jak ubrać się ładnie nie mając vip;)

1.Stworzenie swojej moviestar jest bardzo proste.jest ono,też darmowe

Wystarczy że wpiszesz swój pseudonim lub coś innego na login.

może on być zajęty ale nie musi(:
Pamiętaj nie twórz użytkownika który ma takie same hasło
co login.wtedy to normalne jeśli ktoś , się włamie.
przykłady stworzonych moviestar;


Z boku mamy też login,hasło
noi wpisujemy :) ..potem akceptujemy regulamin.
jak zawsze ;p.
ok 
to teraz punkt 2.
2.Jak ubrać się ładnie nie mając vip?


będę szczera te looki zrobiłam jakieś 3 mies temu..
w wakacje ;o XDD

To do następnej notki /Klaudia 
Ps.Miłego dnia <3
Aaa i jeszcze jedno 
mam pytanko 
ładne?:)



17 października 2013

Jak zapewne zauważyliście, na bloga dodałam twitter. Dzięki temu widgetowi po lewej stronie nie musicie się logować specjalnie na twittera po to, by sprawdzić, co mam wam do przekazania. Wystarczy, że spojrzycie obok i widać wszystko czarno na białym.

Co do cybuli... nie bardzo chcę wracać do tego tematu. Nie chodzi oto, że jej nie odzyskam, ale teraz jest Silver Shine, kont ao nicku "cybula" nie ma, więc proszę nie pytajcie o nią. Tak kontaktowałam się z administracją wp, tak płaciłam za połączenie, tak próbowałam odzyskać konto, ale bez dokładnych danych do konta nie odzyskam cybuli. Cybula była zarejestrowana na e-mailu "do gry". E-mail ten był utworzony specjalnie dla gier, na które się rejestrowałam, by jakieś wiadomości nie zawalały mi realnej poczty. Możecie nawet nazwać, że to konto było "dla jaj", chociaż nie do końca się z tym stwierdzeniem zgodzę. Dlatego proszę - nie wypytujcie mnie o cybulę, mam wszystkie moim zdaniem jej najlepsze rzeczy z jej szafy, więc nic wielkiego nie straciłam. A unikaty? Prędzej, czy później bym się za nie wymieniła. To tylko rzeczy.

Pamiętajcie, że teraz jest Silver i to jej trzeba wbić 13 lvl :)
Przypominam, że moja pierwsza rocznica na Silver Shine (czyli rok) mija w grudniu. Nie pamiętam dokładnego dnia, ale do 1-go fajnie by było mieć kilka lvl wyżej...

Póki co dziękuję za dotychczasową pomoc przy lvl i proszę, abyście dalej mi pomagali. Ja się odwdzięczę, a najczęściej będę to robić w weekendy.

Mój kolejny cel i marzenie: mieć wszystkie animacje cybuli (czyli je zakupić). Potrzebuję do tego aż 63500 tys. starcoins. Przy każdej, nawet minimalnej pomocy osiągnę swój cel. On akurat nie musi być osiągnięty do grudnia, chodziło mi tylko o lvl.


A na koniec: zachęcam do rejestracji na twitterze! Moje konto oficjalne: @CybulaOfficial

15 października 2013

hejhej

hmmm..
nie mam pomysłów na notki
może pomożecie
w komentarzu napiszcie o czym
zrobić kolejną notke;)
dobra to do zobaczenia
aaa i jeszcze to;D
dobreej nocy /klaudia


13 października 2013

hmm..

Cześć :)
ta notka będzie o A x e l u ponieważ,coraz
głośniej o nim na msp..
jedni hejtują drudzy bronią.
i zaczeła sie wojna na forum jest już miliony tematów
o nim :) ..więc powiem tak znam go , 
bardzo długo ..rok temu nie tylko na msp 
ale graliśmy też w gręwww.idolinia.pl
tam też chodziliśmy
po chatach ..cos w rodzaju msp.
zawsze pisaliśmy jednak jak coś do niego
napisałam on ..ehh sami zobaczcie XD
teraz :


kiedyś :



kiedyś ..przyjaciele a teraz..
;/
hm...to na tyle
/ klaudia

12 października 2013

Podglądamy szafę Silver! #1

Notka ta była już długo przez was wyczekiwana. Pytaliście się niemal codziennie, kiedy dodam notkę z moimi najlepszymi lookami, zarówno dla VIP jak i nie VIP. Przez moje lenistwo trochę musieliście na to poczekać, teraz wzięłam się w garść i robię coś dla was.

Mój najnowszy strój bardzo mi się spodobał. Przypadkowo miałam dodatki tego samego koloru, a włosy są po prostu genialne. Nie wiem, możliwe że tylko ja się tak nimi ekscytuję, no ale bardzo mi się one podobają.

Grafika MSP trochę tutaj napsuła. Look ogółem jest dla VIP, ale postaram się podobny zrobić dla nie VIP :)

Od razu mówię, że spodni tutaj nie ma - torba i ta dłuższa bluzka zakrywają dół MovieStars, więc bez problemu możesz pokazać się w tym looku w kawiarni, czy w innych miejscach. Pisze o tym, bo niektórzy są bardzo wrażliwi na wygląd.

A teraz szczegółowy opis:
Włosy (VIP) Autumn Glow - 550 sc
Makijaż (nie VIP) Thick Lashes - 500 sc
Bluzka  (VIP) Rocking American - 400 sc
Torba (VIP) Satchel Bag - 350 sc
Buty (VIP) Ribbon Sandals - 350 sc
Łączny koszt look'a - 2150 sc

Cena look'u jest przyzwoita. W porównaniu do innych looków jest w średniej cenie, a posiadając w swojej szafie makijaż, już oszczędzasz 500 sc.

Kolejne look'i będą pojawiać się codziennie na przemian dla osób z VIP'em i brakiem VIP'a. :)

A na koniec - jak ten strój będzie wyglądał przy jednej z moich ulubionych animacji:




11 października 2013

Cześć:)

Cześć , jestem tutaj nowa na tym blogu:)
Będę,również dodawała tutaj notki:)
noi fajnie..wgl to fajny blog :) mi się bardzo podoba<3
Hmm..niewiem o czym tutaj napisać
Na moviestarplanet nazywam się Klaudia1.pl :)
Noi kocham tą grę;)
hmmm..może napsiszę coś o zmianach 
na msp.
No więc tak tło jest takie już bardziej jesiennę:) wkońcu
jest jesień:) oprócz tego można teraz kupić 3 rodzaje
vipa : vip normalny , super noi ELITE:)
szkoda ,tylko że musimy zapłacić więcej by dostać 
do tego jakąś rzecz nie tak jak wtedy..
teraz tylko dodatki są w vip ELITE
niewiem dlaczego.
no cóż jest jak jest ;]
Dobrze no to dozobaczenia:)
Przede,wszystkim miłej nocy wam życzę:)

Witajcie :)

Teraz także ja będę prowadzila tego bloga.Na MSP nazywam się KOTAKOTL 
tylko ostatnia litera mała jest ;P Chciałam was gorącoo powitać (choć jest zimnoo).Trochę o mnie : Mam na imię Kaja ale podpisuję się "Kaya" lub "KOTAKOTl",Urodziłam się w 2000 r. więc nie pytać się ile mam lat tylko poćwiczyć matematykę ;) Jestem uzależniooona od herbaty <3 (dziwneee c'nie?) Nie daję prezentów bez okazji na msp,kocham pieski (ale bardziej kaczki xdd) jestem zboczona i zwariowana xdd spk. c'nie? xD Przepraszam ale muszę kończyć pisać,bo głupawka mnie bierze :D Papatki :*

/Kaya

5 października 2013

Wiele z Was pisze do mnie na pocztę, że mnie podziwia, że jestem prawdziwą bohaterką, bo  zaczęłam wszystko od nowa, nie załamałam się po stracie cybuli... dziękuję. Te słowa dla mnie wiele znaczą.

Wiedzcie, że i tak mam pełne ręce roboty, bo 11 października kończy mi się VIP, a chciałabym zrealizować swój plan. Zaraz wszystko Wam wyjaśnię.

Jak wiecie, na MovieStarPlanet mam ponad 50 kont. Oczywiście swoich, nie liczę tych, które nie należą do mnie, a mam do nich dostęp jak np. konto Skanera i Karoliny.

Wszystkim tym 50 kontom (w zasadzie 49, bo tym 50 jest Silver Shine) wbijam 3 lvl. Teraz wzięłam się za 20 kont o nazwach cybula1 do cybula20 (chyba wiecie o co chodzi).

Tym dwudziestu kontom muszę wbić lvl 3, ponieważ z takich właśnie swoich kont kupuję sobie prezenty z listy Silver Shine. Głownie chodzi tu oto, że te prezenty, to rzeczy z szafy cybuli. A jak wiecie, chcę odzyskać to, co miałam.

Zapewne uznacie mnie za jakąś głupią dziewczynę, która ciężko pracuje chcąc za wszelką cenę upodobnić się do dawnego konta. Pamiętajcie jednak, że ja nie mam zamiaru być cybulą. Chcę odzyskać po prostu to, na co pracowałam rok będąc na cybuli.

Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.

Zresztą tworzenie kont i wbijanie im 3 lvl to dla mnie sama przyjemność. Być może dlatego, że się do tego przyzwyczaiłam.

Tak więc nie złośćcie się, że chwilowo nie oglądam Wam filmów. Teraz dla mnie to jest ważne, bo tak niewiele mi brakuje, aby osiągnąć mój cel...

Pamiętajcie jednak, że ja Was nie ignoruję. Po prostu nie mam czasu.

29 września 2013

12 lvl.

Chciałam wszystkim tym, którzy pomogli mi osiągnąć 12 lvl serdecznie i z całego serca podziękować za wasza pomoc i poświecenie mi swojego czasu. Bez Was by się to nie udało. Nie miałabym wyższego lvl :)

Chciałam również dodać, że jedna osoba tak bardzo mi pomogła, że otrzymała nagrodę, w postaci prezentu z listy.

Chciałam również zaznaczyć, że brakuje mi 1 lvl do 13 lvl, by być jak cybula!

A więc bardzo proszę o pomoc, bo chciałabym osiągnąć 14+ do grudnia, by pobić rekord na cybuli (13 lvl osiągnęłam w rok, a tu chce osiągnąć o jeden lvl wyżej).

DZIĘKUJĘ RAZ JESZCZE ZA POMOC! ♥♥♥




21 września 2013

Witajcie Kochani!

Chciałabym Was wszystkich przeprosić za moją długą nieobecność, ale wiecie... jestem w 2 gim i mam bardzo dużo lekcji (4 razy w tyg. po 7 godzin i raz 6!) dodatkowo chodzę na zajęcia pozalekcyjne, dzięki którym będę mieć wyższą średnią, więc wiecie :)

Notka krótka, ale na temat. Podziękowania jeszcze należą się Silver Shine (cybuli) za opiekę nad moim kontem. Postaram sie na MSP zajrzeć dopiero za tydzień, bo teraz nie mam zbytnio czasu.

Chciałabym jeszcze pogratulować Skanerowi i cybuli tego, że do siebie wrócili ♥

Jeżeli macie jakieś pytania - niekoniecznie na mój temat, piszcie w komentarzach.

Życzę miłego weekendu, spokojnej nocy i dobrych stopni w najbliższych dniach :)

Karolina

21 sierpnia 2013

Cemkaa < 3, Cemkaa ♥♥♥ i Sarunia999 - cała prawda o fałszywych blogach na temat mojej osoby.

Mam już tego wszystkiego dosyć. Po ostatnich wyczynach Cemki, jestem łagodnie mówiąc wściekła, a uwierzcie mi, że jestem naprawdę zła.
Na wstępie zaznaczę, że notka będzie długa, nawet może być bardzo długa, ale cóż mam w takim wypadku zrobić, skoro opisuję tutaj całą prawdę?

Wszystko zaczęło się od Panfu.pl. Niedługo po tym, jak PUNNY pochwaliła się na portalu nk.pl, że ma fankę, która ma nick Kocham_PUNNY i pisała do niej na GG, ja też zyskałam fankę. Fankę w dość dziwnym tego słowa znaczeniu, bo nie jestem sławna (jak PUNNY czy gieniuk), a jednak ta dziewczyna zaczęła podążać moimi śladami i pisać o mnie... bloga. O dziewczynie nic dokładnie nie wiem, wiem tylko tyle, że jest 2 lata młodsza ode mnie i ma nick Kocham_cybule. Sam pomysł o tym, że dziewczyna pisze o mnie bloga, nie bardzo mi się spodobał, ale doceniłam jej pracę nad notkami. Być może jej blog o mnie jeszcze istnieje i go dziewczyna jeszcze pisze, ale nie jestem tego pewna. Jedno jest pewne. Od 2 lat jest moją fanką.

Jednak to nie o niej będzie dzisiejsza notka. A dzisiejszy post dotyczyć będzie wszystkich fałszywych blogów o mojej osobie w przeciągu 1-2 lat. Oczywiście opisze tutaj wszystkie blogi, które znam, odnalazłam przypadkowo i celowo. Te najbardziej znane można tak je określić.

Pierwszym (odkrytym z nich) jest blog Sarunia999. Dziewczyna broniła się jak tylko mogła, gdy zwróciłam jej uwagę, że pisze o mnie bloga i kazałam jej przestać.Ta jednak stanowczo zaprzeczała, ale ja wiem swoje i wiem, że na 100% się nie pomyliłam. Miałam szczęście, że nasze rozmowy w ciągu tych paru lat jeszcze się na nk zachowały! Pokażę Wam wiadomości, gdzie Sarunia999 zaczęła do mnie pisać ws. bloga. Tego, pod tym linkiem --> KLIK!












Swoją nazwę zamazałam, ponieważ kontaktowałyśmy się z mojego konta realnego. Proszę więc w takiej sytuacji o uszanowanie prywatności. Chociaż i tak na blogu widnieją moje dane...

Jak widać, tytułowa Sarunia999 broniła się stylem pisania i minkami (emotikonami) . Ale zdziwił mnie fakt, że znała ona Kissme (chyba tak pisze się tą nazwę), którą znam jedynie z widzenia (chociaż nawet tego, czy ją kiedykolwiek widziałam nie jestem pewna), mimo że napisałam, że widziałam.


Mimo że od tamtego wydarzenia minęły już 2 lata, to mimo wszystko nadal nie wiem jaki był powód pisania o mnie bloga przez Sarunię. Chciała mnie zniszczyć? Kierowała nią zemsta? Ale za co? Nie wiem. Być może sprawa za jakiś czas się wyjaśni.

Teraz przejdę do Cemki ♥♥♥ i od razu zaznaczę, że to nie jest drugie konto Cemkii < 3, a po prostu druga osoba o podobnym nicku, pisząca o mnie bloga. Blog ten nadal istnieje i znajduje się pod tym linkiem --> KLIK!

Jak widać ten blog pochodzi jeszcze z czasów, kiedy grałam na cybuli i miałam do niej dostęp. Na tym blogu znalazłam kilka "prawdziwych" (czyt. fałszywych) faktów na mój temat:



Ten artbook znajdował się na koncie cybula i być może nadal się znajduje. I nie zaprzeczę, że przekładałam wysyłkę prezentów. Jednak to "przekładanie" tyczyło się tylko 2 osób, a dokładniej Anny_Julii i Panfuńka2. Prezenty dostali zaraz po powrocie z nart (co może potwierdzić tylko Anna_Julia), bo jak już dobrze wiecie Panfuniek2 usunął konto.

Kolejna dziwna sytuacja na blogu Cemki ♥♥♥ - kolejny artbook.

Jak to Cemkaa ♥♥♥ ujęła na swoim blogu, ja jestem w czerwonym kółeczku. Tuż obok mnie (ten chłopak w czarno-żółtych włosach) to właśnie dawne konto Panfuńka2, które według Cemkii < 3 ukradłam, a następnie usunęłam. Prawda jest taka, że to konto usunął sam Panfuniek2, bo MovieStarPlanet mu się znudziło, a po za tym, pokłóciliśmy się i żeby mnie nie widywać, usunął się.

Na zdjęciu znajdują się również: Skaner, Anna_Julia, Kocham_cybule oraz Panfuniek2 i ja (cybula). Pozostałe osoby są obce, które po prostu zaprosiły mnie do przyjaciół.

Kolej na Cemkaa < 3

Zacznę od końca, czyli od ostatnich wydarzeń, o których warto wspomnieć w dzisiejszej notce.

Z uzyskanych mi informacji wynika, że owa Cemkaa < 3 ma na imię Julia i ma 14 lat. Tyle informacji, to dla mnie praktycznie nic, a jej śladem podążam już miesiącami. Zaczęłam się nawet zastanawiać nad tym, czy ją znam. Dziewczyna nie chce nic więcej mi zdradzić, próbowałam wielokrotnie i różnymi metodami - bezskutecznie uzyskać więcej danych. Mogę ją znać pod innym nickiem... ale i tego pewna nie jestem.

W ostatnich miesiącach Cemkaa < 3 uprzykrzała mi życie różnymi sposobami, głównie blogiem i zawartych w nim informacjach. Wielokrotnie chciała uprzykrzyć mi życie, zniszczyć mnie, wmawiając moim najbliższym znajomym i przyjaciołom, jaka to ja jestem wredna, paskudna i kłamliwa. Wiele osób się nabrało, ja jednak starałam się na bieżąco ukazywać prawdę, jednak wszystko działo się zbyt szybko. Cemkę po raz pierwszy spotkałam, gdy ujrzałam jej temat na forum, którego przekaz brzmiał mniej więcej tak: "Znalazłam kolejna oszustkę, jest nią cybula, uważajcie na nią, więcej na moim blogu" - a link do bloga tutaj --> KLIK!




Notki, które się tam znajdują, dotyczą mojego dawnego konta cybula. Dziewczyna odniosła się m.in do mojego artbooka, maili, które niby do niej pisałam... wszystko to albo zmyśliła albo przerobiła.

Jednak ostatnie wpisy Cemki na jej blogu dość niespodziewanie stały się wiarygodne dla wielu znanych mi osób, którzy najpierw zgrywali moich przyjaciół (przykład - Skaner), potem jednak stwierdzili i to ostro, że jak oni mogli się ze mną zadawać i poparli Cemkę.

Dzisiejsze wydarzenia już znacie. Miałabym jeszcze jeden dowód na to, jak Cemkaa < 3 potrafiła mnie wrabiać, ale za cholerkę nie moge tego dowodu znaleźć! Był on na jakimś blogu, wpisywałam różne wyniki i nic! Jedno jest pewne - ten dowód gdzieś jest!

Opisałabym ten dowód, ale nie potrafię. Nie zrozumiecie. Dowód ten pokazywał jeszcze stare msp, wtedy poczta inaczej wyglądała itp.

Chyba wystarczająco dużo dowodów na swoją niewinność zebrałam. Codziennie szperam w internecie, szukając czegoś, co mogłam przeoczyć. Nic nie znalazłam. Ciągle śledzę bloga Cemki oraz mojej fanki. Codziennie jest coś...


Coś, co można wykorzystać przeciw mnie.






12 sierpnia 2013

Chciałabym Was wszystkich przeprosić za moją nieobecność na blogu i MovieStarPlanet. Zapewne powiecie, że kręcę, bo na MSP logowałam się regularnie (chyba), jednak pragnę wspomnieć, że nie tylko ja na to konto wchodzę, ale również Karolina i to ona przez większość czasu przebywała na Silver. Na blogu z tego co wiem była codziennie. Ja szczerze mówiąc na MSP i blogu byłam tylko 4 razy w ciągu tych dwóch tygodni. Wszyscy pewnie myśleli, że to byłam ja - Martyna, bo z relacji niektórych moich znajomych z MSP Karolina po swojej wypowiedzi nie pisała tak jak zawsze "/Kara". Było to celowe - poprosiłam ją.

Tak jak zauważyłam, Karolina w pewnym momencie również się mną przejęła i jej za to dziękuję - pokazała jaką jest prawdziwą przyjaciółką.

Ja jednak nie wracam na bloga. Muszę ogarnąć kilka spraw w realu i ciągle przeglądam stare blogi, w których była jakakolwiek wzmianka o mnie (przeciwko mnie), czyli upewniam się, czy nie przeoczyłam kolejnej Cemki, czy innych paru słów ze strony Saruni999.

A teraz Wam się do czegoś przyznam. Czasem muszę się komuś wygadać, coś przelać na papier, w skrócie - udokumentować coś, czyli pisać pamiętnik. W realu takiego miałam jako trzynastolatka, ale o mały włos ktoś z mojej rodziny go nie przeczytał. A szczerze powiedziawszy - nie mam gdzie takowego pamiętnika ukryć, bo prędzej czy później i tak ktoś go znajdzie. Myślę więc nad przerobieniem mojego starego bloga na internetowy pamiętnik lub założyć całkiem nowy blog. Co o tym myślicie? Powiecie przecież, że mam Karolinę, ale ona ma też i swoje życie, a ja nie zamierzam jej wołać za każdym razem, kiedy muszę się komuś wygadać. Rozumiecie mnie chyba...

Na zakończenie dzisiejszej notki dopowiem coś, bo i takie sytuacje się zdarzały. To, że mam jakies problemy w realu, nie musi oznaczać, że się zaraz tnę! Wiem ludzie mam 15 lat, ale ja nigdy nie pomyślałam o tym, by się ciąć dla zabawy, czy przez problemy. Dla mnie taka reakcja jest jakaś nienormalna. Mozecie mnie teraz hejtować, że nie mam racji itp. Ale myśl o tym, że cięcie się jest dla mnie jakies chore pozostanie jeszcze na bardzo długo... mnie wystarczy się komuś wyżalić, czasem (przepraszam) powiedzieć ku*** pod nosem, ale to drugie zdarza się tylko wtedy, kiedy czuję się bezbronna, bezsilna, zmęczona tym wszystkim, a to dzieje się bardzo, bardzo rzadko. Często (odkąd jestem Rusher) będąc przygnębiona słychach sobie piosenek Big Time Rush i to mnie jakoś... uspokaja, pociesza. Jest lepiej. O wiele lepiej.

I ten fakt, że i czasem ja powiem coś niestosownego nie oznacza, że jestem typowy gimnazjalista - ide i klnę. Nie. Nie jestem aniołkiem, osobą idealną i też mi się zdarzy.

Dziękuję za wszystkie troski.
Wracam niebawem!
Martyna

5 sierpnia 2013

Wiele osób skarżyło mi się na Silver (tą prawdziwą), że nie wypełnia swoich obowiązków i nic będąc na koncie nie robi. Nie odpisuje też na wiadomości itp.

Teraz wyjaśnienia.

Silver ostatnio rzeczywiście jest jakaś dziwna. Niby się uśmiecha (bo znamy się w realu), niby jest wszystko "ok", a jednak... coś ją gryzie. I to odbija się na MovieStarPlanet. Próbowałam z nią porozmawiać, ale jak ja tak i ona nie miałyśmy czasy, by się spotkać.

Pisząc do mnie chcieliście, bym pozałatwiała jej sprawy i interesy wobec Was. Uwierzcie mi jednak na słowo, że nadrabiam jej zaległości, ale do pewnych spraw nie chcę się mieszać. Niejednokrotnie przeglądając pocztę na Silver Shine natykam się na wiadomości prywatne,  na które odpisywać może tylko Silver. Wywiad, który miałam z nią przeprowadzić specjalnie dla Was, nie został zrealizowany. I nie wiem, czy w ogóle będzie.

Jak myślicie, co może gryźć Silver?
Wszystkim, którzy skomentują dzisiejszy post, oglądnę po 5 filmów.

~Kara

28 lipca 2013

Krótka informacja.

Tutaj Silver Shine. Chciałabym wszystkich bardzo prosić o pomoc dla Karoliny (kkaarroolliinnaa3)!
Wraz z Karą postanowiłyśmy zmienić wystrój naszego bloga. Pomyśleć nad zmianą nagłówka, nazwy i być może tła. Niestety - do tego potrzebne są starcoins, których Karolina nie posiada :(

Cała jej lista życzeń, to tylko część naszego nagłówka. Dodatkowo potrzebny jest zakup animacji....

Chciałabym prosić o każdą pomoc.

Możecie również w ramach pomocy zakupić jakąś rzecz z listy Karolinie, a na pewno się ucieszy :))

Karolina ma tylko 2 x 10 sek i nic więcej! Proszę o pomoc dla mojej naj!

A na koniec taka oto miła niespodzianka od Mikix001 (mój chłopak na MSP)


21 lipca 2013

Wygraj całą listę życzeń!

Z racji tego, że już niedługo blog ten zmieni się pod względem wyglądu i nazwy, wraz z Silver Shine postanowiłyśmy zorganizować konkurs, w którym do wygrania będzie cała lista życzeń!

Konkurs będzie banalnie prosty i podzielony na 2 kategorie:

Pierwszą kategorią jest historia. Ciekawa, nie za krótka, o tematyce MovieStarPlanet. A o co dokładniej nam chodzi?
Należy opisać przygodę, która przydarzyła się Twojej MovieStar na MSP. Twoje opowiadanie/historyjka musi być tylko i wyłącznie Twojego pomysłu, nie ściągnięte z internetu. Dla nas liczy się oryginalność i pomysł. Oczywiście na końcu swojej pracy należy podać nazwę swojej MovieStar! Następnie swoje opowiadanie wysyłacie tutaj: Kara_kkaarroolliinnaa3@wp.pl i gotowe!

Druga kategoria - rysunek. W tej kategorii Twoim zadaniem jest narysowanie MovieStar (niekoniecznie Twojej, ale może być) lub Boonie. Należy również podpisać swoją pracę nazwą z MovieStarPlanet, a następnie wysłać ją tutaj: cybulaMSP@wp.pl  
Najlepsza praca wygrywa!

Konkurs ten wyjątkowo składa się z dwóch kategorii i możecie wybrać i wystartować tylko w jednej z nich.

A tak przedstawiają się nagrody dla każdej z kategorii:
1 miejsce - cała lista życzeń (dla zwycięzcy w kategorii: rysunek i kategorii: historia)
2 miejsce - 6 prezentów z listy (za zajęcie 2 miejsca w kategorii: rysunek i kategorii: historia)
3 miejsce - 3 prezenty z listy (za zajęcie 3 miejsca w kategorii: rysunek i kategorii: historia)

Na koniec przypominamy. Można wziąć udział tylko w jednej z podanych wyżej kategorii!!!

Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 3 sierpnia. 

Pozdrawiamy i życzymy powodzenia.
Kara & Silver

12 lipca 2013

11 level.

Chciałam wszystkim tym, co pomagali z całego serca podziękować, że wspomogliście mnie i dzięki Wam mogę cieszyć się z 11 lvl.

Tym bardziej, że do 13 lvl brakuję mi tylko 2 "level up", więc już niebawem będę mogła czuć się, jak... cybula! Które aktualnie ma 13 lvl :)

Dziękuję również za miłe słowa, dzięki Wam postanowiłam zostać, ale konto powierzyłam też w ręce mojej znajomej z reala - Karoliny.

Mieliście racje. Skoro jestem niewinna, dlaczego miałabym odchodzić? Żeby Cemkaa < 3 mogła rzeczywiście zostać okrzykniętą tą, która mnie pokonała? Nigdy na to nie pozwolę. Wiem swoje i wiem, że jestem uczciwa, nie kradnę kont i jednak mam gdzieś tam swoich PRAWDZIWYCH przyjaciół.

A z Cemką jeszcze stoczymy wojnę...





Dobranoc! :))

11 lipca 2013

:(

Nigdy nie spodziewałam się, że zostanę przez Ciebie Skaner tak potraktowana! Ja wiem, że nasza "miłość" była internetowa i tak naprawdę w realu o sobie nic nie wiemy i nie darzymy się prawdziwą miłością, to jednak uważałam Ciebie za wirtualnego przyjaciela, któremu mogłam wszystko powiedzieć (oczywiście nic z reala!).

Ty jednak potraktowałeś mnie jak worek kartofli, zacząłeś wytykać moje błędy przestałeś mi ufać, bo przeczytałeś o mnie w internecie jakieś niestworzone historie, a co gorsza uwierzyłeś w nie i zaufałes osobie, która te teksty napisała, czyli Cemce!

Jak ja mogłam się tak pomylić? Do tego jeszcze moi znajomi, niektórzy nawet przyjaciele, ale większość dobrzy znajomi! Odwróciliście ode mnie, bo Cemkaa < 3 coś napisała! Napisała jakieś bajki, że kradnę konta! Konto Panfuńka2! Kto wam niby to potwierdzi?! Świadkowie, których nie ma?! Panfuniek odszedł już jakiś rok temu, ale wy lubicie po prostu niszczyć ludzi!


I co? Może od dawna współpracowaliście z Cemką? Może specjalnie chcieliście mnie wykończyć nerwowo i po prostu mnie zniszczyć? Zniszczyć tym razem Silver Shine, a nie cybulę, bo tak już się nie nazywam?! Odebrać mi mój blog?!

TO WAM SIĘ UDAŁO!

Tak przyznaję!
CEMKA WYGRALA!
Pokonaliście mnie, bo odchodzę i oddaję lub usuwam konto!
Proszę - cieszcie się wszyscy!

SILVER SHINE I CYBULA PRZESTAJĄ ISTNIEĆ!

I jeszcze jedno Skaner. Dziękuję za Twojego "przesympatycznego maila", którym możesz się udławić!




WYGRAŁEŚ!

2 lipca 2013

And the winner is...

MovieStarPlanet stworzyło konkurs, w którym do wygrania był pakiet VIP na rok za darmo. Nagroda droga i każdy chciałby ją otrzymać.
Aby wziąć udział w konkursie należało zaprosić przyjaciela do dołączenia na MovieStarPlanet, który nie musiał osiągać koniecznie lvl 3 (który po zaproszeniu i osiągniętym lvl 3 daje ci 200 starcoins).

Sama wzięłam udział w tym konkursie.

Wczoraj odbyły się wyniki...

Wygrała para z... 2 lvl! Szok? Dla mnie nie, bo każdy ma prawo wygrać. 
Gratuluję zwycięzcą i dla mnie temat skończony.

Ale dla wielu, wielu MovieStars temat jeszcze nie jest zamknięty...

Co zerknę na forum pojawiają się nowe tematy, dlaczego wygrały lvl 2, a nie wyższe?
Wiele z takich Movie tłumaczy swoje tematy na forum tym, że nie powinny wygrać tak niskie lvl, ponieważ ten cały pakiet Judge może się zmarnować. Dlaczego?
Zwykle na MSP jest tak, że osoby "początkujące" niby w tej grze się rejestrują i zalogują się ze 3 razy,  apotem koniec. Tu się z tym zgodzę ale nie do końca...

Nie każdy z początkujących tak robi. Osoby, które wygrały rocznego VIP'a i nic nie muszą za niego płacić moga uświadomić sobie, że warto grać chociaż przez ten rok, dopóki Judge się nie skończy.


Kolejna sprawa, to hejty na profilach zwycięzców.

Może i wyrażacie swoje zdanie, ale obrażając inne osoby, raniąc je i co najlepsze - pisząc, że to WY powinniście wygrać.
Śmieszne prawda? :)


Pojawiają się też i takie wersje: konta zwycięzców należą do moderatorów!

Dużo osób w to wierzy, więc może przyjmiemy, że wszystkie 2 lvl to konta moderatorów, łącznie z moimi kontami, które też mają 2 lvl? :)

Dla mnie temat jest już zakończony więc i moja notka dobiega końca. Może tak wiele zazdrosnych MovieStars w końcu pogodzą się z porażką i przestaną wypisywać pewne rzeczy "nie na miejscu"?

Na to chyba trzeba będzie poczekać jeszcze kilka dni...

30 czerwca 2013

Rusza kolejna edycja "Pomocne starcoins"!

Kochani! Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że już od jutra (1 lipca) ruszamy z drugą edycją "Pomocne starcoins"!

Akcja ta ma na celu pomóc mi uzbierać jak największą sumę starcoins, które przeznaczę na zakup animacji, tła, ubrań i rekwizytów potrzebnych do wyreżyserowania filmów, a m.in. "Sekretu", który tak wam się spodobał.

W poprzedniej edycji, która była "debiutem" uzbieraliśmy ponad 16 tys. starcoins i to w niecały miesiąc! Uzbieraną kwotę wydałam na animacje, ale w głównej mierze ubrania, które dziś spoczywają w mojej garderobie.

Tym razem zapowiadam, że podczas drugiej edycji uzbieraną sumę starcoins wydam tylko na animacje, które miałam na koncie cybuli. Jest ich ponad 120, więc bardzo bym prosiła o każdą pomoc.

Tym razem musimy pobić nasz rekord i uzbierać przynajmniej 17 tys. starcoins do 1 sierpnia do godz. 20.00- wtedy wówczas oficjalnie zakończymy drugą edycję, a screen z dowodem, że nam się udało umieszczę na blogu.

Puki co mam niecałe 2 tys. starcoins, więc bierzmy się do pracy!

Dla najbardziej pomocnych przewidziane nagrody!

23 czerwca 2013

Instrukcja: Jak zrobić film?

Tę notkę robię dla Williama, który boryka się z problemem zrobienia dobrego filmu, który liczyć będzie dużo odsłon. Chociaż nie tylko dla niego ta notka powstała. Zapraszam wszystkich, którzy mają problem ze zrobieniem filmu!

Ogólnie robienie filmów jest banalnie proste! Jeżeli nie zależy Tobie na dużej liczbie odsłon Twoich filmów, polecam najkrótsze i najpopularniejsze filmy (10 sek, 12 sek, 14 sek) lub filmy, które trwają od 30 sek do 1 minuty.

Trudniej jest wtedy, kiedy zmuszony/a jesteś uzbierać większą sumę starcoins, a chcesz zrobić tzw. "porządny" film, który mieści się w granicach 2-3 minut.


Ja robiąc takie porządne filmy osiągnęłam sukces. Film pt. "Sekret" na moim dawnym koncie cybula stał się hitem. Wejścia na każdy odcinek "Sekretu" (robiłam kilka serii) liczyły sobie nawet po 100 wyświetleń i więcej, a najmniej ok. 30. Sukces? Dla mnie tak. Tym bardziej, że wiem jak do tego doszłam i tym moim "małym przepisem" postaram się dzisiaj z wami podzielić.


Na samym początku najlepiej jest napisać sobie listę rzeczy, które w tym filmie muszą się Twoim zdaniem pojawić. Zanim zrobisz film obowiązkowo musisz wziąć pod uwagę:
- o czym będzie Twój film
- ile Twój film będzie trwał
- ilość aktorów
- rekwizyty (tzn. rzeczy np. stół, które urozmaicą wygląd pomieszczenia)
- animacje, jakie muszą się pojawić
- wygląd postaci
- tytuł filmu (ciekawy najlepiej i rzadko spotykany)
- teksty wypowiadane przez aktorów (nieobowiązkowe!, to zależy od Ciebie)
- tło każdej z klatek (sceny)
- muzykę do filmu
- kosztorys (ile starcoins wyniesie Ciebie zrobienie takiego filmu)

Moja rada: Aby zrobić film (lub jeden odcinek, jeżeli będzie to jakiś serial) najlepiej posiadać już 5000- 6000 starcoins. Wiem, że jest to duża suma, ale uwierzcie mi, że na tła, muzykę, ubrania i ewentualnie jakieś rekwizyty Wam starczy.

Gdy już masz zrobiony kosztorys, a nawet posiadasz już wszystkie rzeczy potrzebne do filmu, czas go nakręcić!


Początek filmu powinien być wprowadzeniem, które zaciekawi widza i go nie zanudzi. Natomiast koniec, powinien zakończyć się w najmniej odpowiednim momencie (tzn. tak, by widz ciekawy był dalszej części).

Pamiętaj również o tym, że muzyka też odgrywa ważną rolę w całym filmie!

A teraz w skrócie i w kolejności:
  1. Fabuła filmu (o czym będzie film)
  2. Czy będzie to film z odcinkami lub zwykły film
  3. Ile będzie trwał film
  4. Tło filmu, rekwizyty, muzyka
  5. Kosztorys
  6. Ilość aktorów w filmie
  7. Wymagania aktorów (wygląd, animacje)
  8. Teksty aktorów (kwestie)
  9. Ciekawy tytuł filmu

A na koniec - jak przyciągnąć do siebie widzów?
- Opisz swój film krótko, zwięźle i na temat na forum - z drobnymi szczegółami.
-  Zaproponuj wymianę "film za film"
-  Ogłoś mini konkurs: za najlepsze komentarze prezent z listy
-  Poleć swój film znajomym, pisząc im na czacie lub używając specjalnej ikony "podziel się z..."


To wszystko!

 Powodzenia!

Wasza SS ♥



29 maja 2013

Nowy blogger.

Witajcie!

Po lekturze wszystkich komentarzy i kilku rozmowach na prywatnym czacie na MSP (oczywiście na temat Gieniuka) uświadomiłam sobie, jak duże mam poparcie. Wielu z Was podziwia mnie, dziękuje za walkę do końca i mnie wspiera.

DZIEKUJĘ! ♥♥♥

Dobrze wiecie, że te protesty z Wami mają jakiś sens.
Dziękuję również tym, którzy każdego dnia przyłączają się do nas - wy wiecie, jak jest naprawdę!


Osoby, które twierdziły, że mam sobie dać spokój, obrażały mnie w komentarzach i na czacie chciały wywołać jakieś zamieszanie, dlatego proszę - starajcie się unikać odpowiedzi na takie komentarze. Jeszcze dojdzie do o wiele gorszej wymiany słów, a tego chyba nie chcemy. :))


Zostawiając temat powyżej, powitajcie nowego bloggera!

Ups...

Przepraszam...

bloggerkę :))


KKAARROOLLIINNEE3!!!

Gratulacje! Od teraz karolina jest oficjalną drugą blogerką Silver Shine News!

Swoją pierwszą notkę rozpocznie tym, na co już od dawna czekacie...

Co to może być? 


Przekonamy się jutro! :)

26 maja 2013

Gieniuk krętacz - czyli historia notki pt. "Nadszedł czas pożegnania".

Już na wstępie oznajmię, że na moim blogu nie usuwam komentarzy (nawet tych, które popierają Gieniuka i odnoszą się do poprzednich komentarzy). Wyjątek stanowić będą komentarze najbardziej wulgarne (niestosowne słownictwo, głównie przekleństwa).


A w dzisiejszej notce -tak jak w tytule.


Zadam Wam dwa proste pytania:
1. Jak często odwiedzacie bloga Gieniuka?
2. Jak go odwiedzacie i widzicie, że nie dał nowej notki, czytacie ostatnią notkę po raz kolejny?

Proszę odpowiedzcie na te pytania w komentarzach. Wystarczy wpisać według przykładu:
1. Napisać ile - np. 3 razy w tygodniu

2. TAK/NIE

Byłabym Wam wdzięczna, bo odpowiedzi są istotne i bardzo nawiązują do dzisiejszego posta.


Pozwoliłam sobie zrobić fotkę ostatniego posta Gieniuka (jego tytuł jest w tytule notki), najpierw oryginał następnie... tak jak ten post niegdyś wyglądał, czyli jak szybko nastąpiła przeróbka :)


A teraz zademonstruję Wam ten sam post dodając fragment (najważniejszy), który został usunięty.

Starałam się Wam jakoś zaznaczyć miejsce, gdzie niegdyś ten fragment się znajdował, więc możecie mnie wyśmiać, że tak to wszystko wygląda, jak wygląda :D

Pomijając, fragment znajomy, prawda?


Nie wiem dokładnie, co miał Gieniuk na myśli usuwając ten fragment, bardzo istotny wręcz w całej sprawie, bo jego słowa i czyny to dwie różne rzeczy, chociaż w pewien sposób powiązane ze sobą (chociażby dzisiejsza notka i pewne dowody).


W tej notce to wszystko. Na koniec tylko dam komentarze, których mogliście nie zdążyć przeczytać na blogu Gieniuka, bo bardzo szybko zniknęły z serwisu... ale ja mam zawsze asa w rękawie :)


 Kochana wekaro, ja mam już bloga i całkiem dobrze się on rozwija. Nie mam zamiaru zgłaszać się do wspólnego blogowania. Fajnie jednak, że masz jakąś wizję (nie zawsze prawdziwą) :)

Jest to odpowiedź na komentarz wekaro. Dziwi mnie jednak fakt, że komentarze, do których jestem porównywana nie znikają z serwisu, a moje - cokolwiek bym napisała znikają bardzo szybko, poza niektórymi wyjątkami :)

24 maja 2013

Derby dla Gorzowa! - relacja z meczu Stal Gorzów - Stelmet Falubaz Zielona Góra + fotki z meczu!

Ah jaka ja jestem zadowolona!

Nie dość, że moja ukochana Stal pokonała 50:40 swoich odwiecznych rywali - Stelmet Falubaz, to jeszcze mój tata zabrał mnie do parku maszyn, gdzie porobiłam sobie zdjęcia z zawodnikami!
Dzień przecudny, jeden z najlepszych w moim życiu...

Ale dziś miała pojawić się relacja i? Proszę bardzo! :)

Od razu uprzedzę, że niektóre materiały zaczerpnęłam ze strony sportowefakty.pl/zuzel, a więc zwracam prawa autorskie.

Na początek? Mecz opiszę "po swojemu", a potem dam relację "ekspertów" właśnie ze sportowych faktów.


Ogółem mecz zaczął się po naszej myśli. Pierwszy bieg zakończył się rezultatem 3:3, kolejne zaś dwa biegi 4:2 i 5:1 oczywiście dla Stali. Dopiero w 5 biegu doszło do przełamania Zielonogórzan - wygrali bowiem 1:5. Na szczęście była to tylko "mała wpadka" w tych zawodach, bowiem kolejne wyścigi kończyły się rezultatem 5:1, 4:2, 3:3 lub 2:4 dla Falubazu. Oczywiście do biegów nominowanych nasi południowi sąsiedzi nadal mieli szanse na wygraną, ale jej nie wykorzystali, ponieważ oba biegi (14 i 15 bieg) zakończyły się rezultatem 3:3, a cały mecz wynikiem 50:40 dla gorzowskiej Stali. Efekt? Wygrali ci, którzy z pewnością nie byli faworytami tego meczu, czyli moja Staleczka.

A teraz "fachowa" relacja, bieg po biegu i punktacja każdego z zawodników:





Faworytem 81. derbów Ziemi Lubuskiej od samego początku była drużyna Stelmetu Falubazu Zielona Góra. Żużlowcy z południowej części województwa są w tym sezonie wymieniani w gronie najlepszych drużyn Enea Ekstraligi, zaś Stal Gorzów, po dość przeciętnym okresie transferowym, typowana była na outsidera rozgrywek. Nic więc dziwnego, że pewny triumf żółto-niebieskich to spora niespodzianka. Piotr Paluch powiedział przed tym pojedynkiem, że jego ekipa odjechała w tym roku tylko jeden dobry mecz. Teraz bezwzględnie można do tej skromnej grupy dorzucić niedzielne starcie derbowe.

Kluczem do indywidualnych triumfów, podobnie jak w poprzednich meczach na Stadionie im. Edwarda Jancarza, były starty. W większości przypadków zawodnicy, którzy najlepiej wychodzili spod taśmy, dojeżdżali do mety na pierwszych miejscach. Brakowało odważnych szarż po zewnętrznej części toru, bo pozwalało to jedynie na nabranie prędkości i atak na następnym łuku, ale nie obyło się bez wyścigów, w których żużlowcy rzeczywiście toczyli zacięty bój o punkty. Tak było chociażby w gonitwie dziewiątej, gdy Bartosz Zmarzlik do samego końca ścigał Krzysztofa Jabłońskiego i minął go na ostatnim wirażu. Nie można więc powiedzieć, że kibice się nudzili.
Należy zaznaczyć, że zawodnicy Stali Gorzów w końcu byli zgodni co do przygotowania toru. W poprzednich meczach była to kwestia sporna, czego efektem były porażki na Jancarzu z drużynami z Rzeszowa i z Leszna. Po ostatnim spotkaniu Stali u siebie przeciwko Lechmie Startowi Gniezno, mimo zwycięstwa, też nie wyglądało to najlepiej, jednak światełkiem w tunelu były wypowiedzi samych zawodników. - Jak będziemy szykować taki tor, to będziemy wygrywać - mówił wówczas Zmarzlik. - Fajnie byłoby dostać szansę trenowania na tej nawierzchni i lepszego dopasowania się - wtórował mu Linus Sundstroem. Tym razem obaj zawodnicy nie kryli radości z powodu toru jaki przygotował sztab szkoleniowy Stali Gorzów. Zarówno Zmarzlik jak i Sundstroem w samych superlatywach wypowiadali się na temat nawierzchni.
Problemem zielonogórzan była z kolei bardzo nierówna jazda oraz brak punktów ze strony niektórych zawodników. Pojedyncze wpadki notowali nawet liderzy, Andreas Jonsson i Jarosław Hampel, a występ trzeciego w drużynie, Piotra Protasiewicza, był jednym wielkim nieporozumieniem. Kapitanowi Falubazu, w kontekście którego spekulowano nawet o odsunięciu go od składu na rzecz młodego Mikkela Jensena, wyszedł tylko jeden bieg. "Pepe" w pokonanym polu zostawił wówczas żużlowców drugiej linii Stali, Zmarzlika i Sundstroema, co jest raczej absolutnym minimum w przypadku zawodnika tej klasy.
Wspomniana druga linia była bardzo ważnym aspektem w tym meczu. Po stronie Stelmetu Falubazu zawiedli Krzysztof Jabłoński i Jonas Davidsson, którzy do wspólnego dorobku dorzucili łącznie dwa punkty. - Gdybym znał odpowiedź na to, co jest nie tak, to powiedziałbym. Cały czas szukam, ale jak widać, nie tylko ja mam problemy w naszej drużynie. Musimy jak najszybciej znaleźć rozwiązanie - tłumaczył po zawodach Szwed. Zgoła odmienne nastroje były w ekipie gospodarzy, gdzie aż dziewięć punktów z trzema bonusami zdobył Linus Sundstroem. Ważne trzy punkty dorzucił też Paweł Hlib, który w pierwszym biegu przywiózł za sobą Protasiewicza. Bardzo zadowolony ze współpracy z wychowankiem Stali był jego partner w pierwszych trzech seriach, też zresztą jadący w końcu zgodnie z oczekiwaniami Krzysztof Kasprzak. - Paweł jechał bardzo bezpiecznie, więc mogłem mu zaufać. Dobrze jest mieć takiego zawodnika obok siebie - powiedział.
Za tydzień Stal Gorzów jedzie na trudny teren w Bydgoszczy, gdzie czeka znajdująca się w strefie spadkowej ekipa składywęgla.pl Polonii. Stelmet Falubaz podejmie z kolei przy W69 będącą ostatnio w dobrej formie Unię Tarnów. Obie lubuskie drużyny mają szanse na punkty w swoich spotkaniach, ale jedno jest pewne - o zwycięstwa nie będzie łatwo.
Stal Gorzów - 50
9.
Daniel Nermark - zastępstwo zawodnika
10.
Linus Sundstroem - 9+3 (1*,2*,2,2*,0,2)
11. Krzysztof Kasprzak - 13+1 (3,1,3,2,3,1*)
12. Paweł Hlib - 3+1 (2*,0,1,-,-)
13. Niels Kristian Iversen - 16 (2,3,3,3,3,2)
14. Łukasz Cyran - 1 (1,0,0)
15. Bartosz Zmarzlik - 8+1 (3,0,1,1*,2,1)
Stelmet Falubaz Zielona Góra - 40
1.
Andreas Jonsson - 9+1 (3,2*,2,0,2,t)
2. Jonas Davidsson - 0 (0,-,0,-)
3. Piotr Protasiewicz - 6+1 (1,1*,3,1,d)
4. Krzysztof Jabłoński - 2 (0,2,0,-,-)
5. Jarosław Hampel - 14 (2,3,0,3,3,3)
6. Patryk Dudek - 9+2 (2,1*,1,1*,1,3)
7. Kamil Adamczewski - 0 (w,-,w,0)

Bieg po biegu:
1.
 (61,22) Jonsson, Iversen, Sundstroem, Davidsson 3:3
2. (61,34) Zmarzlik, Dudek, Cyran, Adamczewski (w/u) 4:2 (7:5)
3. (61,47) Kasprzak, Hlib, Protasiewicz, Jabłoński 5:1 (12:6)
4. (60,91) Iversen, Hampel, Dudek, Zmarzlik 3:3 (15:9)
5. (61,23) Hampel, Jonsson, Kasprzak, Hlib 1:5 (16:14)
6. (61,85) Iversen, Jabłoński, Protasiewicz, Cyran 3:3 (19:17)
7. (61,66) Kasprzak, Sundstroem, Dudek, Hampel 5:1 (24:18)
8. (61,35) Iversen, Jonsson, Zmarzlik, Davidsson 4:2 (28:20)
9. (61,47) Protasiewicz, Sundstroem, Zmarzlik, Jabłoński 3:3 (31:23)
10. (61,84) Hampel, Kasprzak, Hlib, Adamczewski (w/u) 3:3 (34:26)
11. (61,72) Iversen, Sundstroem, Protasiewicz, Jonsson 5:1 (39:27)
12. (62,25) Kasprzak, Jonsson, Dudek, Cyran 3:3 (42:30)
13. (62,16) Hampel, Zmarzlik, Dudek, Sundstroem 2:4 (44:34)
14. (61,21) Dudek, Sundstroem, Zmarzlik, Protasiewicz (d4) 3:3 (47:37)
15. (61,97) Hampel, Iversen, Kasprzak, Adamczewski, Jonsson (t) 3:3 (50:40)
Sędzia: Jerzy Najwer (Gliwice),
Widzów: 13 300 osób,
NCD uzyskał Niels Kristian Iversen - 60,91 s. - w biegu nr IV.

źródło - sportowefakty.pl/zuzel





A teraz zdjęcia z meczu:
 Kolejne przygotowania do startu.
 Start!!
 Prawa strona (drugi łuk) stadionu
 Nasz "Młyn" :)
 Przygotowanie do startu...
 Tutaj też...
 A tutaj zaraz taśma w górę i... poszli!
 A tutaj mamy (raczej) defekt Protasiewicza (kask żółty) :)
 Pierwszy łuk (lewa część) stadionu
 Telebimy xD
 Tutaj poniżej kolejne zdjęcie "Młyna"

DODAM TYLKO, ŻE NA MECZU BYŁO 13300 KIBICÓW, A WIĘC JEŻELI POWIEM, ŻE MOJE MIASTO LICZY OKOŁO 12000 MIESZKAŃCÓW, TO O JAKIEŚ 1300 BYŁO ICH WIĘCEJ W GORZOWIE :)

+ z niektórymi panami przy starcie mam zdjęcie, ale niestety - moich "prywatnych" zdjęć nie ukażę (: